.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

5 سال حبس تعزیری برای محسن نامجو!!

5 سال حبس تعزیری برای محسن نامجو!!

یکی از پیشکسوتان قرآنی با اشاره به شکایت خود از خواننده‌ای که مبادرت به خواندن تمسخرآمیز آیات قرآن کریم به صورت موزیکال کرده بود گفت: دفاع از حریم قرآن کریم یک تکلیف است.
«عباس سلیمی» در پاسخ به این سؤال که علل اصلی و روند شکایت شما از «محسن نامجو» چگونه بوده است، عنوان کرد: بعد از طی مراحل حقوقی، دادگاه رسیدگی به جرم محسن نامجو خواننده‌ای که مبادرت به خواندن تمسخرآمیز آیات قرآن کریم به صورت موزیکال کرده بود، در 17 خرداد ماه سال جاری در شعبه هزار و 83 دادگاه عمومی شهر تهران تشکیل شد.
وی در ادامه افزود: اگرچه بر اساس اطلاعیه‌های مندرج در جراید کثیرالانتشار و به نحو مقتضی مراتب ضرورت حضور محسن نامجو در دادگاه اعلام شده بود، ولی وی در دادگاه حضور نیافت و لایحه و دفاعیه‌ای نیز به دادگاه ارائه نکرد.
این کارشناس قرآن کریم اظهار کرد: بر اساس مقررات مندرج در قانون آئین دادرسی کیفری، دادگاه بعد از استماع اظهارات اینجانب و ارائه مستندات مجرمانه متعلق به محسن نامجو و دریافت توضیحات کتبی مفصل پس از چند روز مبادرت به صدور رای کرد و در 19 خرداد ماه سال جاری و قبل از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، نامبرده را به اتهام توهین به مقدسات، اجرای تمسخرآمیز آیات قرآن کریم و بی‌حرمتی نسبت به کتاب مقدس مسلمانان جهان به پنج سال حبس تعزیری محکوم کرد که رونوشت رای صادره نیز در 13 تیر ماه به بنده ابلاغ شد.
معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، پاسخ این سوال را که شما به عنوان یک شخص حقیقی از «محسن نامجو» شکایت کرده‌اید یا یک شخص حقوقی، چنین بیان کرد: بنده به عنوان یک شخص حقیقی و به عنوان یک شهروند و از شاگردان قرآن کریم بر علیه این فرد اعلام جرم کرده‌ام.
سلیمی با اشاره به مدارک و مستندات ارائه شده به دادگاه تصریح کرد: لوح فشرده حاوی سه ترانه «محسن نامجو» متضمن آیات قرآنی که با آلات موسیقی و به نحوی بسیار اهانت‌آمیز و تمسخرآلود اجرا کرده بود و هیچ توجیه منطقی نیز نداشت را به عنوان مدارک و مستندات به دادستان عمومی و انقلاب تهران ارائه کردم.
این فعال قرآنی تاکید کرد: این شکایت و اعلام جرم در حقیقت پیامی بسیار شفاف است برای متولیان امور فرهنگی که در راستای انجام وظایف خود باید بدانند که سرلوحه اولویت‌های وظایف آنان دفاع از حریم دین خداست.
سلیمی در پایان با اشاره به این امر که در بسیاری از موارد نباید این مسائل به صورت رسانه‌ای بیان شود، یادآور شد: این اعلام جرم از روز آغاز در مطبوعات کشور و خبرگزاری‌‌ها انعکاس پیدا کرد و به صورت خاصی رسانه‌ای شد، اما ما مکلف به دفاع از حریم قرآن هستیم، خواه این مسائل به صورت رسانه‌ای بروز پیدا کند و یا نکند، خواه برداشت‌های نادرست سیاسی بشود و یا نشود، خواه رسیدگی عادلانه صورت گیرد و یا نگیرد، در هر صورت ما مامور به‌ ادای تکلیف هستیم و نه حصول نتیجه

 

منبع:   سایت بزرگ تفریحی فان شاد.کام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد