.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

علی دایی سرمربی نیوکاسل می‌شود!!


مالکیت باشگاه نیوکاسل انگیس در اختیار یک ایرانی مقیم امارات قرار خواهد گرفت.

سیروس محجوب یکی از ایرانیان مقیم امارات از مدت‌ها پیش برای خرید تمامی سهام باشگاه نیوکاسل، مذاکراتی را با این باشگاه انگلیسی آغاز کرده است و در آینده نزدیک این قرارداد نهایی خواهد شد.
محجوب در این باره به گفت: هدف عمده من از خرید باشگاه نیوکاسل انگلیس، کمک به فوتبال ایران است.
وی گفت: بدون شک با عشق و علاقه‌ای که به کشورم دارم تلاش خواهم کرد، پل ارتباطی خوبی بین فوتبال ایران و فوتبال پیشرفته و باشگاهی انگلیس برقرار کنم تا از این طریق باعث رشد فوتبال کشورم شوم.
محجوب در ارتباط با اینکه چه زمانی مالکیت باشگاه نیوکاسل را در اختیار خواهد گرفت گفت: البته کلیه کارها برای این انتقال صورت گرفته و مبلغ پیشنهادی ما برای تصاحب کامل این باشگاه مبلغ 370 میلیون پوند بوده است که در آینده نزدیک این نقل و انتقلات صورت خواهد گرفت.
محجوب در ارتباط با اینکه آیا در صورت تصاحب باشگاه فوق از بازیکنان و مربیان ایرانی در این باشگاه استفاده خواهد کرد و گفت: یقینا " یکی از اهداف بلند مدت من، این موضوع خواهد بود. ضمن این که "علی دایی" گزینه نخست برای مربیگری باشگاه نیوکاسل در فصل آینده خواهد بود. دایی از دوستان من است و صحبت‌های کوتاهی اخیرا" با وی داشته‌ام اما مذاکرات جدی را با او شروع نکردیم، اما پس از تصاحب باشگاه نیوکاسل با علی دایی مذاکره خواهیم کرد تا شرایط حضور وی در لیگ برتر انگلستان محقق شود .
با توجه به دوستی و رفاقت سیروس محجوب با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، حضور علی دایی در تیم فوتبال نیوکاسل انگلستان محتمل به نظر می‌رسد.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.linkbox.miadblog.com/index.php

سلام دوست عزیز لینک باکس میعاد بلاگ از شما دعوت میکنه تا در لینک باکس ما لینک دریافت کنید ما به شما 1 لینک در بالا میدهیم منتظر شما هستیم این کد باکس هست

<center><iframe border="1" frameborder="1" marginheight="1" marginwidth="1" height="300" src="http://www.linkbox.miadblog.com/index.php" scrolling="yes" width="490" name="dk_linkbox"></iframe><center>

آیدی من Saeid_Danger2006

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد