.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

جزییات طرح نوکیا برای حمایت از کاربران ایرانی

جزییات طرح نوکیا برای حمایت از کاربران ایرانی


دفتر خدمات پس از فروش شرکت نوکیا در ایران، در نشستی خبری با حضور بیژن خیابانی مدیرکل و سخنگوی نوکیا، هومن معصومی راد مدیر مرکز خدمات پس از فروش نوکیا، نمایندگانی از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وزارت بازرگانی و خبرنگاران رسانه های مختلف، جزییات حمایت از مصرف کنندگان محصولات این شرکت را تشریح کرد.
شرکت نوکیا با صرف هزینه ای قابل توجه قصد دارد خدمات متنوع و گسترده ای را به مصرف کنندگان گوشی های خود در چهار گروه وب، مرکز تماس،‌ تعمیر و گارانتی ارایه دهد.
به گفته معصومی راد مدیر مرکز خدمات پس از فروش شرکت نوکیا در ایران، هدف بلند مدت نوکیا از تاسیس این مرکز گسترش حمایت از مشتری به جای خدمات صرف پس از فروش است.

بخش وب
شرکت نوکیا در نظر دارد در بخش وب خود واقع در آدرس اینترنتی www.persian.nokia.com/support خدمات رایگانی همچون به روز رسانی نرم افزارهای گوشی، لیست نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش، انواع راهنمایی های مورد نیاز مخاطبان، معرفی کلیه محصولات همراه با تصاویر مربوطه ، ویژگی ها و ... را ارایه دهد.
اما خدمات وب مرکز خدمات نوکیا به موارد فوق محدود نمی شود چراکه کاربران از طریق این سایت می توانند به سایر موارد همچون پرسش های متداول که مجموعه ای از پرسش و پاسخ به کاربران نوکیا در سراسر جهان است، راهنمای لوازم جانبی، نرم افزارهای هماهنگ و سرگرمی، خدمات راهنمایی تعمیرات شامل برخی تعمیرات و بخش تبادل نظر در مورد گوشی ها و محصولات نوکیا را نیز ارایه دهد.

مرکز تماس
مرکز تماس خدمات پس از فروش نوکیا در ایران با شماره تلفن 23013 (021) پاسخگوی پرسش ها و نیازهای مصرف کنندگان محصولات این شرکت خواهد بود. در این بخش کاربران می توانند از خدماتی همچون مدت زمان گارانتی واقعی گوشی خود در زمان خرید، مشکلات، مشخصات، نحوه تهیه گوشی، شکایات، پیشنهادات و انتقادات بهره مند شوند.

تعمیرات
به گفته مسوولان شرکت نوکیا در ایران مراکز تعمیرات نوکیا که همچنان در دست توسعه هستند در سراسر کشور آماده پاسخگویی به نیاز کاربران این شرکت هستند. در حال حاضر 32 مرکز ویژه تعمیر محصولات نوکیا درحال فعالیت است.
این مراکز در صورت مشاهده و تشخیص هر گونه نقص که به گوشی و نه مصرف کننده و نوع مصرف مربوط شود ، اقدام به تعویض گوشی نیز خواهند کرد.

گارانتی نوکیا
محصولات نوکیا با گارانتی نوکیا از 12 ماه گارانتی رایگان برخوردار خواهند بود. به این ترتیب که گوشی 12 ماه، باطری و لوازم جانبی 6ماه و نرم افزار 90 روز گارانتی خواهند داشت.
اگرچه همچون سایر گارانتی های مربوط به لوازم الکترونیکی، فرسایش، تماس رطوبت، ضربه، حرارت زیاد و دستکاری های غیر مجاز، گوشی های نوکیا را از گارانتی خارج خواهد کرد.
در خصوص گارانتی نوکیا سرویس جالب و جدیدی نیز در نظر گرفته شده که کاربران در لحظه خرید و درصورتیکه گوشی خود را از مراکز قانونی تهیه کنند، با ارسال شماره سریال گوشی از طریق پیامک می توانند از گارانتی واقعی گوشی مربوطه مطلع شوند.

خدمات آینده مرکز خدمات نوکیا
در خصوص دریافت میزان گارانتی باقی مانده یک گوشی از طریق پیامک باید گفت، این سرویس در آینده فعال شده و از جمله روش های این مرکز جهت مبارزه با گوشی های قاچاق و فاقد گارانتی اصل نوکیا نیز محسوب می شود که به این ترتیب کاربران از حمایت بیشتری برخوردار خواهند شد.
نوکیا همچنین قصد دارد در آینده اقدام به توسعه تعمیرگاه های کوچک نوکیا در مراکز خرید اصلی گوشی نیز بنماید.
از دیگر خدمات آینده نوکیا می توان به گردآوری اطلاعات مشترکان جهت اجرای سیستم امتیاز بندی و در نظر گرفتن خدمات متنوع تر به ایشان نیز نام برد.
و در نهایت این که نوکیا در آینده قصد دارد تا با مطالعه طرحی که هم اکنون در دستور کار این شرکت در ایران قرار دارد اقدام به بیمه گوشی ها نیز بکند.
اگرچه توضیحات بیشتر در خصوص طرح های آتی نوکیا به انجام بررسی ها و مطالعات بیشتر نیاز دارد که در آینده به اطلاع مصرف کنندگان محصولات این شرکت خواهد رسید.

چند نکته
نکته اول آن که به گفته مسوولان نوکیا در ایران بالغ بر 60 درصد مشکلات گزارش شده از سوی کاربران محصولات این شرکت نرم افزاری بوده و به سادگی و حتی با ارایه برخی راهنمایی ها قابل رفع است.
نکته دوم آنکه نصب نرم افزارهای جانبی متفرقه در بازار که فاقد لایسنس شرکت نوکیا هستند، دستکاری غیر مجاز تلقی شده و گوشی را از گارانتی خارج می کند.
نکته سوم آنکه شرکت نوکیا قصد دارد خدمات نرم افزارهای جانبی و فراگیر در بازار ایران را از دو طریق ورود مستقیم به این بازار از یک سو و دعوت از شرکت های بومی تولید کننده این محصولات به دریافت لایسنس شرکت نوکیا از سوی دیگر گسترش دهد.


************************

رییس‌کل بانک مرکزی خبر داد:پرداخت وام به مردم طبق روال گذشته
خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: اقتصاد



رییس‌کل بانک مرکزی با اشاره به اختصاص خطر اعتباری جدید به بانک‌ها اعلام کرد که بانک‌ها بزودی می‌توانند تسهیلاتی که به روال گذشته می‌دادند پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمود بهمنی در حاشیه جلسه دولت اظهار کرد که تسهیلات چهار میلیون تومانی قرض‌الحسنه ازدواج اعلام شده و بانک‌ها اکنون می‌توانند آن را پرداخت کنند.

وی همچنین با اشاره به اختصاص اعتبار 60 هزار میلیارد ریالی به بانک‌ها درباره نحوه تخصیص این تسهیلات تصریح کرد: بانک‌ها در درجه اول بر اساس لیستی که در اختیار هیات مدیره آنهاست ابتدا سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را تامین می‌کنند و در اولویت بعدی طرح‌های نیمه تمام با اولویت بالا را مورد توجه قرار خواهند داد.

رییس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه بیشتر تمرکز ما به ارائه تسهیلات به بخش‌های تولیدی و صنعت است ادامه داد: تصمیم داریم که ابتدا منابعی را به این دو بخش اختصاص دهیم بعد بیاییم به سراغ واحدهای دیگر.

بهمنی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا مردم در بسیاری از مواقع هنگام مراجعه به بانک‌ها باید با این گفته که "وام نداریم" مواجه شوند؟ پاسخ داد: بانک‌ها از طریق افزایش منابعی که خواهند داشت می‌توانند تسهیلاتی که به روال گذشته می‌دادند بپردازند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه عده‌ای می گویند توزیع اوراق مشارکت در حال حاضر می‌تواند یک ابزاری تبلیغی در آستانه انتخابات باشد تصریح کرد: اوراق مشارکت اصلا ابزار تبلیغی نیست، ابزار سیاست‌های پولی و کاملا تخصصی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد