.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

لپ‌تاپ فوق باریک دل با نام Adamo عرضه شد

شرکت دل لپ‌تاپ لوکس خود را با نام Adamo روانه بازار کرد که گفته می‌شود این کامپیوتر قابل‌حمل می‌تواند پاسخی از این تولیدکننده کامپیوترهای شخصی به لپ‌تاپ فوق‌باریک MacBook Air اپل باشد.


لپ‌تاپ Adamo طراحی بسیار باریک و وزن کمی دارد که همین مسئله به کاربر امکان می‌دهد به راحتی آن را با چند انگشت حمل کند. ضخامت این لپ‌تاپ تنها 39/16 میلیمتر(65/0 اینچ) است و 8/1 کیلوگرم(4 پوند) وزن دارد که شامل نمایشگر 4/13 اینچی می‌شود.


به گفته "جان نیو"(John New) مدیر بازاریابی محصولات دل، این لپ‌تاپ که قیمت آن از 2 هزار دلار(1500 پوند) آغاز می‌شوند، گزینه مناسبی برای کاربران عادی محسوب نمی‌شود.


او در این خصوص گفت: «این کامپیوتر همراه برای کاربران با شرایط مالی قوی‌تر، کسانی که به‌دنبال محصولات دیجیتالی مطابق با مد روز می‌گردند و کسانی که خرید یک کامپیوتر زیبا و کارآمد را دارند مناسب است. این افراد نگاه دقیق و متفاوتی به محصولات دارند و به دنبال لوازم جانبی مناسب و زیبا برای خود می‌گردند و ما تلاش می‌کنیم که لپ‌تاپ جدید ما یک گزینه مناسب برای آن‌ها باشد».


این لپ‌تاپ از فناوری‌های جدیدی استفاده می‌کند که می‌تواند آن را به یک کامپیوتر پرسرعت تبدیل کند. روی این لپ‌تاپ پردازنده بسیار کم‌مصرف اینتل نصب شده و ضمن پشتیبانی از حافظه رم DDR3، حافظه داخلی SSD را نیز شامل می‌شود. باتری داخل لپ‌تاپ در هر بار شارژ زمان لازم برای 4 الی 5 ساعت را در خود ذخیره می‌کند.


مشخصات لپ‌تاپ Adamo اواخر سال گذشته میلادی معرفی شد که در آن زمان بازدیدکنندگان اعلام می‌کردند که دل برای پاسخ دادن به لپ‌تاپ باریک MacBook Air در حال ساخت این محصول است. شایعات در مورد این لپ‌تاپ زمانی به تحقق پیوست که دل برای نخستین بار از آن طی یک کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه Consumer Electronics Show در ماه ژانویه پرده برداشت. دل در آن زمان مشخصات دقیق Adamo را اعلام نکرد و توضیح داد که Adamo فقط برای از بین بردن شایعات موجود در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد