.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

.:: دومیـــــــــم | سرگرمی دانلود آموزش ::.

طنز جوک sms فال اخبار جنجالی عکس دانلود تفریح اموزش جومونگ عکس بازیگر هالیوود کلیپ های موبایل ترفند ها نرم افزار مجانی

فال امروز یکشنبه20 بهمن ماه

متولدین فروردین: در بیان منظورتان با مشکل روبه‌رو می‌شوید، سعی نکنید اهداف‌تان را برای کسی تعریف کنید زیرا هیچکس به درستی گوش نمی‌دهد. با همسرتان صحبت کنید شاید احساس میکند نسبت به او بی‌توجهید، زیرا اخیرا بیشتر وقت‌تان را صرف فعالیت‌های کاری کرده‌اید.  

 

متولدین اردیبهشت: از انتقاد و سرزنش دست بکشید و فضای خانوادگی و حرفه‌ای خود را به فضایی دوستانه مبدل سازید. برای هماهنگی سلامت جسم و روح تلاش کنید. بدانید که زندگی وسعت‌پذیر است و یک لحظه‌اش را نباید تباه کرد تا آنکه به هدف‌ها دست یابید.  

 

متولدین خرداد : به راحتی نمی‌توانید با کسی صحبت کنید و در این مورد کمی مشکل دارید. شخصی را امروز ملاقات میکنید که به او علاقه‌مند هستید و او کاملا از لحاظ فرهنگی با شما متفاوت است و این مشکلاتی را برای شما به همراه خواهد داشت.  

 

 

متولدین تیر: از جمله کسانی هستید که مرتب در حال جدل و پس زدن رقبائید و به اصطلاح می‌کوشید تا به حق خود برسید. در زمینه مسائل احساسی و عاطفی، یک نوع یک دندگی و لجاجت دیده میشود که تا حدی باعث کدورت شده ولی امروز روزیست که در پایان به نقطه روشن و مثبت خواهید رسید.  

 

متولدین مرداد : در زمینه کاری و شغلی برای متولدین این ماه امروز، روز موفقیت است. عده‌ای که شغل خود را به عللی از دست ه‌اند امکان یافتن کار تازه بهتری دارند. سرگرم مسائل غیرضروری نباشید که مهم‌تر از اینها را در پیش دارید. اخلاق خوش را فراموش نکنید.  

 

متولدین شهریور: شما احساس خستگی شدیدی می‌کنید و متاسفانه این احساس را امروز به طور کامل در خود میبینید. ممکن است شما کاملا حق داشته باشید که از همه بیشتر بدانید ولی باید مراقب ثابت کردن این مطلب باشید. پس کاملا آرام به گفتگو بپردازید و سعی کنید حرف‌های شما توهین‌آمیز نباشد.  


متولدین مهر: از زندگی بهره کافی را ببرید که این به نفع شماست. یک نقل و انتقال بزرگ، فکر شما را به خود مشغول ساخته ولی احتیاط را از دست ندهید که احتیاط شرط اساسی عقل است. مسائل بین شما و همکارانتان یا حتی دوستان و آنهایی که در غم و شادی شما شریک بوده‌‌اند، سرانجام به پایان خواهد رسید.  

 

متولدین آبان: تا چندی پیش روابط شما بسیار شیرین و دوست‌داشتنی بود، ولی امروز روزی است که کار کمی مشکل و باعث ناامیدی شما شده است. متاسفانه به نظر می‌رسد که شما دوست دارید، مرتبا راجع به این مسائل فکر و گفتگو کنید، اما شما مسئول برخی از مسائل هستید و مشغولیات ذهنی مهم‌تری دارید 

 

متولدین آذر: مدتی است مهربانی و محبت‌تان نسبت به اطرافیان بیشتر شده و دیگران نیز بی‌اختیار با شما همین‌گونه رفتار می‌کنند. در واقع هر چه بیشتر بخواهید احساس‌تان را به دیگران نشان دهید آنها نیز بیشتر از شما و ایده‌های‌تان حمایت می‌کنند. امروز سعی کنید یک کار جدید و غیرمعمول انجام دهید تا عادت هر روز‌تان شود.  

 

متولدین دی: عشق و مسائل عاطفی برای شما سبب‌ساز خوشبختی است. راز‌دار رازهای خود باشید و سفره دل را پیش هر کسی باز نکنید. گاهی اوقات پیش آمده که با کسانی در ل می‌‌کنید که چون حربه، علیه خودتان به کار می‌‌برند. خیلی از حرف‌ها را جدی نگیرید. گاهی، بعضی حرف‌ها را نشنیده بگیرید و خود را به قول معروف به راهی دیگر بزنید. امروز زندگی عاطفیتان در بهترین موقعیت قرار دارد. 

 

متولدین بهمن : از اینکه چند وقتی است کارهای بیشتری برای انجام ن دارید و سرتان شلوغ‌تر شده خوشحال هستید، حداقل باعث می‌شود تا ذهن‌تان از مشاجرات خانوادگی دور شود. گاهی اوقات پذیرفتن این‌که اشتباه می‌کنید برایتان مشکل است، اما در نهایت به نتیجه خواهید رسید.  

 

متولدین اسفند: اعصاب خسته شما نیاز به استراحت دارد. در محیط کار ممکن است اختلاف نظرهایی پیدا کنید که باید باحوصله باشید و محبوبیت خودتان را حفظ کنید. پندها و اندرز‌‌های اطرافیان را به گوش جان بخرید که ارزشمند است.

نظرات 1 + ارسال نظر
Hamid یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ http://downloadha1.blogsky.com/

سلام
دوست عزیز یه مسابقه گذاشتم
خیلی ممنون میشم اگه بیای تو اون مسابقه شرکت کنی
منتظرما .. یادت نره / راستی اگه یه وقت دیر رسیدی دیدی پست رفته صفحه های بعد از این لینک بیا و شرکت کن . مرسی
http://downloadha1.blogsky.com/1387/11/20/post-4079

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد