به گزارش فارس به نقل از بی بی سی، این موتور جستجو که بینگ نام گرفته هم اکنون در ایالات متحده در دسترس است و نسخه آزمایشی آن در دیگر نقاط جهان قابل استفاده است. هدف مایکروسافت از راه اندازی این موتور جستجوی جدید افزودن به سهم خود در بازار جستجوی اینترنتی است، این در حالی است که گوگل هم اکنون 64 درصد از بازار یاد شده را در اختیار دارد و یاهو با 20 درصد و مایکروسافت با 8.2 درصد در رتبه های دوم و سوم هستند. فهم دقیق تر مقصود کاربران از جستجو و قابلیت گروه بندی اطلاعات مرتبط در قالب دسته های مجزا از جمله ویژگی های این موتور جستجو اعلام شده است. به عنوان مثال کاربری که در جستجوی یک محصول است قادر به دریافت و مشاهده نظرات دیگر افراد، بازدید از فروشگاه های آنلاین و دریافت اطلاعاتی در مورد آیتم های مختلف است. در صورت جستجوی اطلاعات پرواز نیز زمان و برنامه پروازها از وب سایت های مختلف در دسترس قرار می گیرد. |